Jídelna
(vyhláška č.107/2005 o školním stravování, § 2 odst. 3 a 5 )
Školní jídelna-výdejna vydává stravu dováženou ze Základní školy Jičín, Poděbradova 18.
Ve školní jídelně- výdejně se stravují:
- Žáci a zaměstnanci Základní školy, Jičín, 17.listopadu 109, příspěvková organizace
- Žáci Střední podnikatelské školy Altman Jičín, Na Tobolce 389
- další strávníci
- Zákonný zástupce strávníka, strávník se přihlásí ke stravování v kanceláři výdejny, kde vyplní Přihlášku ke stravování a nahlásí způsob úhrady stravného.
- Zakoupí si zde bezkontaktní čip (stává se jeho majetkem), který slouží k výdeji stravy, odhlašování, přihlašování a výběru obědů na objednávkovém boxu.
Cena čipu: 121,- Kč
Internetové objednávání stravy>>
- strávníkovi bude přiděleno uživatelské jméno a heslo (v kanceláři školní jídelny-výdejny)
- po přihlášení na www.strava.cz si může stravu přihlásit, odhlásit i změnit
Provozní doba kanceláře: 7:00-15:00 hodin
Provozní doba kanceláře pro veřejnost: 7:15 -8:30 a 10:00-15:00 hodin
- Výdej obědů do jídlonosičů (1.den nemoci): 11:30-11:35 hodin
- Výdej obědů: 11:30-14:00 hodin
- Vstup do školní jídelny-výdejny pro žáky je dovolen v doprovodu pedagogů v době od 11:45 do 14:15 hodin.
- Žáci mají určený prostor k odložení tašek a svršků.
- Po dobu výdeje obědů pro žáky je přítomen pedagogický dohled.
- Strávník si vezme tác, příbor a po přiložení čipu (karty) mu je u výdejního pultu vydán oběd.
- Na konci výdejního pultu si natočí připravený nápoj.
- Po konzumaci oběda odnese použité nádobí k okénku k tomu určenému.
- Strava je určena ke konzumaci ve výdejně, odnést si strávník může pouze zabalený doplněk (dezert, sušenku) a ovoce.
- Mimořádný úklid během výdeje (rozbité nádobí) zajišťují kuchařky, které myjí nádobí.
- Úraz nebo nevolnost žáků ve školní jídelně- výdejně hlásí strávníci dohlížejícímu pedagogovi.
Strávníci 7 – 10 let 38,- Kč
Strávníci 11 – 14 let 40,- Kč
Strávníci 15 a více let 42,- Kč
Cena stravného od 1. 2. 2023
Strávníci 7 – 10 let 33,- Kč
Strávníci 11 – 14 let 35,- Kč
Strávníci 15 a více let 37,- Kč
- Inkasem z účtu:
po zřízení souhlasu s inkasem si jídelna inkasuje stravné k 15. běžného měsíce na měsíc následující. Inkasuje se částka snížená o aktuální přeplatek. Poslední inkaso ve školním roce je k 15. 5. Vyúčtování přeplatků za červen se provádí v červenci, a to převodem na účet. Podklady pro zřízení inkasa si strávník vyzvedne v kanceláři školní jídelny-výdejny. - Strávník je každý měsíc automaticky přihlašován ke stravování (pokud prošla inkasovaná platba)
- Poštovní poukázkou:
posledních 5 pracovních dnů v měsíci si strávník vyzvedne v kanceláři školní jídelny- výdejny poštovní poukázku (sníženou o akt.přeplatek) na následující měsíc. Doklad o úhradě předloží do konce měsíce v kanceláři školní jídelny- výdejny a poté bude přihlášen ke stravě.
- osobně v kanceláři výdejny
telefonicky: 493 531 704 - e-mailem: jidelna@zsjednicka.cz
- na objednávkovém boxu umístěném na chodbě před školní jídelnou-výdejnou
Odhlašování obědů v době nemoci žáka:
- První den nemoci mají rodiče možnost si oběd vyzvednout a na další dny předpokládané nepřítomnosti musí stravu odhlásit (§ 4 odst.9 vyhl.č.107/2005 Sb., o školním stravování).
Uzávěrka odhlášek a změn objednávek na následující den je do 12:30 hodin.
- Při náhlém onemocnění žáka bude přijata odhláška do 7:30 hodin daného dne.
Provozní řád obdrží strávník při přihlášení ke stravování.
- dále je ten řád vyvěšen na nástěnce před výdejnou
- je zveřejněn na webových stránkách školy
- seznámení s Vnitřním řádem školní jídelny-výdejny potvrdí strávník / zákonný zástupce žáka svým podpisem na Přihlášce ke stravování
Ke stažení: Strategie odpovědného stravování